Nederlandse Trolleybus Vereniging Serie 101 - 136 GVA 110 op lijn 1 op eindpunt Oosterbeek, Stationsplein; 06 april 1969. Foto: JHSM Veen; archief Gert Aberson. 129, Station. Fotograaf onbekend. 115 en 109, 16 mei 1959. Foto: E.J.Bouwman. 116, 1973. Foto: E.J.Bouwman. 121, 6 september1958. Foto: J.F.Wiggerts. 102, 16 mei 1959. Foto: E.J.Bouwman.
Bus nr. 101: 102: 103: 104: 105: 106: 107: 108: 109: 110: 111: 112: 113: 114: 115: 116: 117: 118: 119:
Vanaf 21 dec ’51 1ste kenteken ZZ-00-01 BJ-10-PS ZZ-00-02 ZZ-00-03 ZZ-00-04 ZZ-00-05 ZZ-00-06 ZZ-00-07 ZZ-00-08 ZZ-00-09 ZZ-00-10 ZZ-00-11 ZZ-00-12 ZZ-00-13 ZZ-00-14 ZZ-00-15 ZZ-00-16 ZZ-00-17 ZZ-00-18 ZZ-00-19
Vanaf herfst ’63 2de kenteken XB-07-84 BE-00-64 XB-07-85 XB-07-86 XB-07-87 XB-07-88 XB-07-89 XB-07-90 XB-07-91 XB-07-92 XB-07-93 XB-07-94 XB-07-95 XB-07-96 XB-07-97 XB-07-98 XB-07-99 XB-08-00 XB-08-01 XB-08-02
Uit dienst 25 jun 1972 Museumbus 15 okt 1970 06 jul 1967 01 jan 1969 10 jan 1972 31 okt 1967 16 sep 1966 13 nov 1967 21 mei 1969  8 okt 1970 26 nov 1969 30 sep 1969 20 aug 1968 01 dec 1971 01 dec 1971 01 mei 1974 31 jan 1972 10 jun 1972 01 dec 1971
 -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -
In dienst 05 sep 1949 06 jun 1984 05 sep 1949 05 sep 1949 05 sep 1949 05 sep 1949 05 sep 1949 05 sep 1949 05 sep 1949 29 dec 1949 29 dec 1949 29 dec 1949 29 dec 1949 29 dec 1949 29 dec 1949 29 dec 1949 28 jan 1950 31 jan 1950 14 feb 1950 01 apr 1950
Vervolg: 120 - 136 Vervolg: 120 - 136 Arnhem 114, ca.1960 Johan de Wittlaan. Foto: Ben van Veldhuizen.
Chassis: BUT 9721T (BUT = British United Traction) Elektrische installatie: EEC (EEC = English Electric Company)
Carrosserie: Verheul Zit-/staanplaatsen: 37/33